אנו כחברה מחויבים ליצירת חוויית שירות חיובית לכלל לקוחותינו בכל ערוצי הפעילות. בהתאם למחויבות זו ובהתאם להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ”ח-1998, ותקנותיו, אנו דואגים לבצע התאמות נגישות עדכניות באתר האינטרנט שלנו בליוויי יועצי נגישות ועוד גורמים מקצועיים, על מנת לאפשר שירות מלא, מהיר ויעיל באמצעות אתר האינטרנט גם ללקוחות בעלי מוגבלות
סניף דלתון
**שילוט –קיים
** ריהוט נגיש – קיים
** מערכת שמע לכבדי שמיעה – אין
** כניסה נגישה –קיים
** שירותי נכים –אין
סניף צ'ק פוסט
**שילוט –קיים
** ריהוט נגיש – קיים
** מערכת שמע לכבדי שמיעה – אין
** כניסה נגישה –קיים
** שירותי נכים –אין
** המענה הקולי מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע
** ניתן ליצור קשר גם בווטסאפ או לדואר אלקטרוני או באמצעות דף הפייסוק יש לציין דרכי התקשרות למענה חוזר
אנחנו עושים את כל המאמצים בכדי להנגיש את כל רכיבי אתר האינטרנט בצורה המיטבית ובאופן שיאפשר גלישה באיכות טובה ונוחה לכל המשתמשים, וכן משתדלים להתאים את הנגישות בסניפים ככל האפשר לרווחת כל סוגי הלקוחות ובפרט לבעלי מוגבלויות.
אם בכל זאת נתקלת בקושי, בעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות באתר, או שחווית אי נוחות בעניין הנגישות בסניפים – נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בהקדם ככל שניתן.
רכזת פניות לנושא נגישות בחברה
רחל פרימוביץ' 054-520-6624